.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عذرخواهی وزیر خارجه کانادا از مردم ایران

وزیر خارجه کانادا که هفته گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و مشارکت مردم در این انتخابات را «بی‌معنا» خوانده بود در یک نامه سرگشاده از مردم ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «گلوب اند میل»، «جان برد» در نامه‌ای سرگشاده به مردم ایران از موضع هفته پیش خود درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران عذرخواهی کرد.

برد پس از پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حسن روحانی» در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، مشارکت و نتیجه این انتخابات را به دلیل آنچه که او «آزاد نبودن فضای سیاسی ایران» خوانده بود، «بی معنی» دانست.

وی در نامه خود اینگونه نوشت: کانادا به صداهای آنهایی که داخل ایران به امید و آینده روشن‌تر در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران رأی دادند گوش می‌دهد. تنها مردم ایران می‌توانند مفهوم انتخابات را تعیین کنند. من به آنها تبریک می‌گویم.

وزیر خارجه کانادا در نامه خود حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی را تحسین کرد و به آنها تبریک گفت و متعهد شد که صدای همه مردم ایران، چه آنها که رأی داده‌ و چه آنها که رأی نداده‌اند را بشنود.

برد در بخشی از نامه خود از رئیس‌جمهور منتخب ایران و همچنین رهبر ایران خواست تا حقوق مردم ایران را رعایت کنند و همچنین از مقامات ایرانی نیز درخواست کرد در مذاکرات هسته‌ای با جامعه بین‌المللی همکاری کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 31 خرداد 1392
يعني اينقدر اينها خوشحال شدند
امام فرمود هر وقت ديدي كه آمريكا از شما خوشحال شد يعني مسيبر را گم كرديد
سلام 1 تير 1392
احسنت، آقای روحانی تو را به خدا نگذار این بیگانگان احساس آرامش و خوشحالی کنند
habib 1 تير 1392
بایددیدکه آیارییس جمهورمحترم هم به آنها چراغ سبزنشانداد یانه ؟ اگرصداقت درانتخابات را می گوید ماکه ازاولین انتخابات سراسری نشان می دادیم که رای مردم صادقانه است ولی آنها چشم بصیرت نداشتند .حالا چه شده نمیدانم شاید ازچهره زیبای آقای روحانی خوششان اومده....!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.